Cumartesi, Kasım 12, 2005

Biraz Aşure, biraz İstanbul

Geçen hatfa bir eğitim seminerine katılmak icin alel acele düştüm yollara, istikamet İstanbul. Sizlere bir soru sorsam ve desem ki istanbul' u hangi yemekle, meyveyle, tadla anlatırdınız diye. Herhalde milyonlarca farklı anlatım çıkardı ortaya, kimine göre acı kimine göre tatlı kimisi de ekşi derdi belki de. Bana kalırsa İstanbul tıpkı aşure gibi, biraz şeker, çeşit çeşit baharatlar, birazcık acı, tarçın, tatlı tatlı meyveler, tahıllar, her bir insanda ayrı bir hikaye, her bir sokakta ayrı bir yaşanmışlık... Kısaca ayrı bir büyü.
İstanbul' a giderken fotoğraf makinem de yanımdaydı fakat buraya koyacak güzellikte bir fotoğraf çekemedim. istanbulu fotoğraflarla en güzel kim anlatır, tabi ki Ara GÜLER. Yukarıdaki fotoğraf da büyük ustaya ait.

6 Comments:

At 6:39 ÖS, Blogger ev perisi;) said...

İSTANBUL'U DİNLİYORUM GÖZLERİM KAPALI!

 
At 7:15 ÖÖ, Blogger Nilüfer said...

Sobelendin bloğuma bak

 
At 10:57 ÖÖ, Blogger Tomris said...

eyvahhhh!!! heyecan ve merakla bloğuna bakıyorum...

 
At 11:46 ÖÖ, Blogger Nilüfer said...

Tomris ne iş yapıyorsun merak ettim doğrusu,internetle bu kadar içiçesin

 
At 12:43 ÖS, Blogger Tomris said...

Bilgi İşlem uzmanıyım. Çalıştığım kurumun web sitesinin hazırlanması, bilgisayar alt yapısının kurulumu ve sürekli çalışır vaziyette bulunması, yazılım ve donanım ihtiyaçlarının karşılanması vb. işler

 
At 1:41 ÖS, Blogger Nilüfer said...

Çok güzel bir iş,oldukça zevkli olmalı

 

Yorum Gönder

<< Home